Co zrobić, jeśli sprzęt się zepsuje?

Uszkodzenie urządzenia to spory problem w gabinecie kosmetycznym. Pamiętaj, że to może się zdarzyć. Czasem nawet najlepszy sprzęt się zepsuje. Niezależnie od przyczyn, to często budzi wiele przykrych emocji. W końcu, narzędzie pomagające w codziennej pracy powinno być sprawne.

Nie martw się! 

W dzisiejszym artykule dowiesz się co zrobić krok po kroku, jeżeli sprzęt przestanie działać. Po przeczytaniu wpisu będziesz przygotowana na każdą sytuację!

Przede wszystkim powiem Ci: 

  • Co robić, jeśli sprzęt się zepsuje?
  • Jakie wsparcie otrzymasz od naszej firmy – Beauty of Science?

Uszkodzenie urządzenia – co robić?

Jeżeli zauważyłaś, że urządzenie nie działa lub zostało uszkodzone – nie zwlekaj i zadziałaj!

Jako pierwsze – zadzwoń do nas. Nie wahaj się sięgnąć po telefon. Opowiedz dokładnie, co się wydarzyło:

– O którym urządzeniu od Beauty of Science mówisz,

– Co nie działa,

– Opisz widoczne uszkodzenia,

– W jaki sposób doszło do uszkodzenia. 

To będzie początek końca Twojego problemu. Nasze dane kontaktowe znajdziesz tutaj >KLIK<

Jesteś naszą klientką, pomożemy Ci!

Nigdy nikomu nie odmawiamy naszej pomocy. Z naszej strony zapewniamy Ci szybką reakcję i pomoc w rozwiązaniu Twojego problemu.

Dobrze wiemy, że w salonie kosmetycznym sprawnie działające urządzenia to podstawa! Właśnie dlatego, dokładamy wszelkich starań, by naprawy przebiegały sprawnie.

Czy każda usterka wymaga odesłania sprzętu? 

Nie. 

Nie musisz od razu pakować sprzętu do wysyłki. Najpierw skontaktuj się z nami. Obecnie, większość problemów jesteśmy w stanie rozwiązać zdalnie! Właśnie dlatego, tak ważny jest pierwszy kontakt telefoniczny. 

Kiedy można przygotować się na wysłanie sprzętu do naszych specjalistów?

Wyłącznie w przypadku uszkodzenia mechanicznego, takiego jak urwany kabel czy uszkodzona kamera.

Jaka jest nasza procedura działania?

  1. Podczas zgłoszenia problemu zbieramy wszystkie potrzebne informacje.
  2. Każdy przypadek traktujemy indywidualnie.
  3. Większość problemów rozwiązujemy zdalnie.
  4. Jeżeli problem jest bardziej zaawansowany, prosimy o przesłanie urządzenia.
  5. Naprawa zazwyczaj zajmuje nam do 72 h roboczych.

Czy wiesz, że…

Możesz poprosić o sprzęt zastępczy? 

Dzięki temu nie będziesz musiała przerywać swojej pracy w salonie kosmetycznym i nie będziesz tracić umówionych wizyt.

Pamiętaj!

Jesteśmy tutaj po to, by wspierać Cię w rozwijaniu Twojego biznesu. Nie obawiaj się zadzwonić do nas i zgłosić zepsuty sprzęt. Dzięki temu my będziemy mogli szybko rozwiązać Twój problem, a Ty będziesz mogła wrócić do pracy!

Postaw na sprawdzone rozwiązania, jesteśmy dla Ciebie!

Beata Pawłowska

Bądź na bieżąco z tym, co dzieje się w Beauty of Science!

INSTAGRAM >KLIK<

FACEBOOK >KLIK<

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *