To pytanie spędza sen z powiek nie jednej właścicielce salonu kosmetycznego. Pora poznać na nie odpowiedź. Czy wiesz, jak to zrobić i od czego zacząć? Przecież sposobów jest tak wiele!
Spokojnie!
W tym artykule podpowiem Ci jak sprzedawać więcej zabiegów przy pomocy CARBOregen od Beauty of Science nie tylko w sezonie świątecznym!
Dowiesz się m.in.:
- Jak karboksyterapia łączy się z innymi zabiegami?
- Jak sprzedawać klientom pakiety zabiegowe?
- Jak wykorzystać wiedzę w praktyce i przekuć ją w sukces?
A ponadto poznasz aż 3 gotowe propozycje pakietów zabiegowych z użyciem CARBOregen, które możesz od razu wprowadzić do oferty swojego salonu!
Jesteś gotowa?
W takim razie zaczynajmy!
Czy zabieg karboksyterapii daje wiele możliwości?
Oczywiście, że tak!
Musisz wiedzieć, że karboksyterapia, czyli innowacyjna terapia medycznym dwutlenkiem węgla to zabieg, który można i warto wykonywać o każdej porze roku. Tak, nawet zimą! To nie koniec! Możesz łączyć ją z innymi zabiegami. Dzięki temu spodziewane efekty będą jeszcze lepsze!
O możliwościach, jakie daje CARBOregen od Beauty of Science pisaliśmy już na naszym blogu tutaj >KLIK<, koniecznie przeczytaj!
Pamiętaj, że CARBOregen wyróżnia się niskim kosztem materiałów eksploatacyjnych, co oznacza, że prawie cała kwota za zabieg zostaje w Twojej kieszeni.
A teraz przejdźmy do samego sedna sprawy!
Jak wykorzystać możliwości CARBOregen?
Odpowiedź jest prosta.
Najlepszym rozwiązaniem jest sprzedaż serii zabiegów!
Dzięki systematyczności i odpowiedniej pielęgnacji domowej klient będzie cieszyć się znakomitymi efektami. A Ty, jako właścicielka salonu kosmetycznego osiągniesz większe zyski. Co ważne, możesz śmiało łączyć karboksyterapię z innymi zabiegami, zarówno tymi za pomocą innych urządzeń, jak i kosmetyków.
Dzięki CAROregen będziesz mogła sprzedawać wiele więcej zabiegów. Nie tylko karboksyterapię, bo to dużo więcej niż jednorazowy zabieg.
Jakie pakiety zabiegowe możesz zaproponować klientowi?
Pakiety do wyboru, czyli różne połączenia zabiegów z karboksyterapią, które dadzą najlepsze rezultaty.
- Efekt dotlenienia tkanek,
- Leczenie rozstępów,
- Redukcja cellulitu,
- Redukcja tkanki tłuszczowej
A to tylko niektóre efekty terapii dwutlenkiem węgla.
Oto 3 gotowe połączenia, które możesz wprowadzić do swojej oferty w postaci atrakcyjnych pakietów!
Mezoterapia
Karboksyterapia na maksimum tydzień przed zabiegiem mezoterapii przygotuje i pobudzi skórę, dzięki czemu lepiej wchłonie ona składniki aktywne. Te zabiegi można również stosować na przemian. Najlepsze efekty osiągniesz, zachowując odpowiednią kolejność: mezoterapia, dwutygodniowy odstęp, karboksyterapia, dwutygodniowy odstęp i ponownie mezoterapia.
Osocze bogatopłytkowe
Serie karboksyterapii należy zakończyć na tydzień przed planowanym zabiegiem z wykorzystaniem osocza bogatopłytkowego. Dzięki temu skóra zostanie odpowiednio przygotowana do dalszych działań pielęgnacyjnych. Można również wykonać zabiegi naprzemiennie, polecamy to szczególnie w przypadku tzw. cery porcelanowej.
Peeling
Peeling przed zabiegiem to znakomity pomysł! Pozbycie się zrogowaciałego naskórka zwiększy skuteczność zabiegu karboksyterapii. Wykorzystaj do tego delikatny peeling najlepiej w formie kwasów (do 30%), aby zbytnio nie podrażnił skóry.
Czy wiesz, że…
Jeżeli masz w swojej ofercie zabiegi masażu, to warto je wykonać przed karboksyterapią?
To spotęguje penetrację dwutlenku węgla w głąb skóry i rozszerzy naczynia krwionośne. Zachęć klientki do zabiegu, pracując z nimi nad problemami. Możesz zaproponować jej karboksyterapię gratis, żeby mogła zobaczyć pierwsze efekty i ocenić skuteczność działania.
Pamiętaj!
Warto dopasować pakiety zabiegów do sezonowości i różnych pór roku. Przygotowanie skóry do lata i przygotowanie skóry do zimy różni się od siebie. Poinformuj o tym swoich klientów i przygotuj specjalne pakiety.
Jak zwiększyć swoje szanse?
Jak z pewnością doskonale wiesz, klienci uwielbiają promocje. Szczególnie w okresie przedświątecznym! A Ty możesz to wykorzystać. Pamiętaj, że klientka chętniej kupi Twój pakiet, jeżeli zobaczy w nim rozwiązanie swoich problemów. Przecież taki jest właśnie cel sprzedaży zabiegów w salonach kosmetycznych!
Klient i jego dobre samopoczucie są najważniejsze w naszej branży. Zadbaj o to, jak profesjonalistka!
Sprzedawaj więcej zabiegów i ciesz się upragnioną stabilizacją!
Szybko się przekonasz, że to jest naprawdę proste. Nie zniechęcaj się zbyt szybko i nie bój się proponować dodatkowych zabiegów. To Ty jesteś ekspertką, która wie, jak pomóc klientowi rozwiązać jego problem niezależnie od tego, czy jest to zwiotczenie skóry, czy nadmiar tkanki tłuszczowej.
Trzymam za Ciebie kciuki!
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o zwiększeniu sprzedaży zabiegów, zadzwoń do mnie. Numer telefonu i e-mail znajdziesz tutaj >KLIK<
Z przyjemnością porozmawiam z Tobą i pomogę Ci znaleźć najlepsze rozwiązanie dla Twojego salonu!
Rozwijaj swój salon z Beauty of Science!
Sprawdź co słychać na naszych social mediach!
Facebook >KLIK<
Instagram >KLIK<